aan tafel bij just-cook-ing

aan tafel bij just-cook-ing
wel zelf afwassen

dinsdag 22 maart 2011

Bijna Jarig

Van het weekend ben ik jarig, dan moeten er flink wat recepten uitgeprobeerd worden. Het plan is als volgt, ik maak taarten en tapas. Na de reis naar Spanje en het eten van verschillende kwaliteiten tapas heb ik bedacht dat het goed moet gebeuren. Goede recepten dus, voor Tapas die niet kunnen mislukken. Ik hoop dat ik er een aantal heb gevonden die iedereen kan maken!
Daarnaast wil ik gewoon taart maken Taart en Tapas, dat is het thema (als we dat tenminste een thema kunnen noemen, of misschien zijn het gewoon twee thema's). De taartrecepten komen eerst, daarna volgen de Tapas recepten. Met de hoop dat iedereen strakjes lekker eet!

Grtjs Ingeborg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten